Tuesday, August 16, 2016

Organik Çocuklar İle Doğru Başlangıç

ORGANİK ÇOCUKLAR ile DOĞRU BAŞLANGIÇ

Çalışan ya da ev hanımı hemen her kadının aklındaki ilk düşünce, okul öncesi eğitim çağına gelmiş çocuğudur. Ebeveynlerin ortak düşünceleri arasında çocuğuna eğitim adına kaliteli bir başlangıcın yanı sıra bu özel çağlarında onları emanet edebilecekleri güvenilir, sağlıklı ve faydalı eğitim yuvalarının arayışıdır. Özellikle çalışan anne ve babaların bu tip isteklerine cevap vermenin yanı sıra onların çocuklarını kendi çocuğu gibi gören bir eğitim yuvası haline gelen www.organikcocuklar.com kreş ve gündüz bakımevi; çocuklarınızın ikinci evi olmaya aday konumdadır.


Ankara ilimizin farklı ilçelerindeki taleplere cevap vermek üzere kurulmuş olan kreşlerimiz ile siz de çocuğunuzun geleceğine ilk adımlarını attıkları bu yuvada yer almasını sağlayabilirsiniz. Etimesgut kreş gereksiniminin yanı sıra Bağlıca Kreş ve Sincan Kreş hizmetleri ile ön plana çıkan organik çocuklar; doğal, sağlıklı ve son derece kaliteli eğitim almalarını sağlamayı temel hedefleri arasında göstermektedir. Çocuklarımızın tamamı psikolog destekli eğitime tabi tutulmakla beraber; rutin doktor kontrolleri de tarafımızca karşılanmaktadır. Bunun yanı sıra özellikle beslenme saatleri ve öğünleri de diyetisyen kontrolünde ve organik gıdalar ile sağlanmaktadır.

Çocuklarınızın gelişme çağında olası herhangi bir sağlık sorunu yaşamasını istemiyorsanız, sağlık, eğitim ve kaliteli hizmetin bir arada sunulduğu bir yuvada emin ellerde yetişmesini istiyorsanız Organik Çocuklar’ı tercih edebilirsiniz. İlk öğretim temelinin de atıldığı yuvalarımızda talebiniz doğrultusunda İngilizce eğitim altyapısı da sağlanmaktadır.

No comments:

Post a Comment